українська російська англійська
Країни Перської затоки - перспективні ринки для українського аграрного експортера, - Ольга Трофімцева
24.02.2017 | 18:30
МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ

Українські аграрні виробники мають звернути більше уваги на ринки країн Перської затоки, а саме: Катар, Кувейт, Бахрейн, Оман, Об’єднані Арабські Емірати та Королівство Саудівська Аравія. Вони є на сьогодні одними з найбільш цікавих ринків у світі. Про перспективні ніші на цих ринках для українського виробника та можливості виходу на ринки цього регіону, Ольга Трофімцева детально розповіла у своєму блозі для інтернет-видання Agropolit.

«За аналітичними дослідженнями міжнародних маркетингових організацій, країни Перської затоки є одними із найбільш перспективних ринків у світі. Населення в цих країнах сягне 57,6 млн у 2019 році. Значна чисельність середнього класу та зростаючий потік туристів – додаткові фактори, що формують високий попит на якісну продукцію, зокрема й органічну. Впевнена, що якісна українська продукція матиме попит та знайде своїх споживачів», - розповіла заступник Міністра.

За словами Ольги Трофімцевої, найбільш перспективними товарами для експорту на ринки країн Перської затоки є біле м'ясо, продукція з сертифікатом «Халяль», органічні продукти, включаючи молочні продукцію, ягоди та інше.

«Для представників бізнесу країн цього регіону вирішальне значення у виборі торговельних партнерів та постачальників сировини мають особисті стосунки. Перш за все, вони дивляться на бездоганні рекомендації та досвід роботи з іншими компаніями, надійність та порядність партнера, а вже потім розглядають питання ціни товарів та вартості контрактів», - повідомила заступник Міністра та додала, що важливою конкурентною перевагою має стати «технологічність», якість та товарний вид української продукції.

Ольга Трофімцева нагадала, що наприкінці цього тижня, вона разом з українською делегацією, до складу якої увійде понад 30 українських виробників харчової продукції, летить до ОАЕ на виставку Gulfood 2017. «Підкреслю, що великі виставки міжнародного рівня, а також B2B заходи, або G2B зустрічі – це чудовий майданчик для пошуку потенційних партнерів та встановлення перших контактів. «Gulfood» – це одна з найбільш престижних міжнародних платформ, в якій беруть участь компанії з усього світу», - резюмувала Ольга Трофімцева.

Довідково

За результатами 11 місяців, 2016 року експорт української аграрної продукції до країн Перської затоки склав $507,133 тис. Проте, лідерами серед країн-партнерів є Саудівська Аравія та ОАЕ, на які приходиться 87% експорту в регіон. На Оман припадає 8%, Кувейт- 3%, Катар - 2% експорту. Ключовими продуктами українського експорту стали: м'ясо й субпродукти, яйця, зерно, олія, цукор, тютюн та інше.

 

 

 

версія для друку
Анонси
До 15 грудня продовжено прийом документів на конкурсний відбір на посаду незалежного члена наглядової ради ПАТ "Магістральні газопроводи України"
24 листопада нагороджуватимуть лауреатів Премії Кабінету Міністрів України за особливі досягнення молоді
24 листопада в Украерорусі презентують новий сучасний диспетчерський тренажер
23 листопада відбудеться конференція "Україна на шляху децентралізації освіти", в якій візьме участь Лілія Гриневич
23 листопада в МОН відбудеться круглий стіл "Перспективи поширення програми "Спорт заради розвитку" в Україні"
23 листопада брифінг Володимира Омеляна та голови Моніторингового комітету у сфері ефективності використання державних коштів та майна при Мінінфраструктури
23 листопада - засідання комітету доступності при Мінрегіоні
23 листопада - IX Міжнародний інвестиційний бізнес-форум "Відновлювана енергетика та енергоефективна модернізація промисловості"
22 листопада Юрій Гримчак - у прямому ефірі на "5 каналі"