українська російська англійська
Павло Петренко презентував запуск послуг Мін'юсту на порталі poslugy.gov.ua
01.03.2017 | 14:29
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Віднині онлайн-послуги Міністерства юстиції можна отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Про це сьогодні в ході виступу на засіданні Кабінету Міністрів повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.

«Сьогодні я маю честь представити запуск наших онлайн-сервісів на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Запуск послуг ми здійснюємо спільно з нашими колегами з Державного агентства з питань електронного урядування», - зазначив очільник Мін’юсту.

За його словами, це послуги, які мають величезний попит серед українських підприємців і українських громадян. Серед них - низка сервісів для фізичних осіб-підприємців у режимі он-лайн.

«І на сайті Он-лайн будинку юстиції, і на державному порталі з сьогоднішнього дня у повноцінному режимі діє можливість зареєструвати в он-лайн форматі себе як ФОП. Так само ми надаємо доступ до такої послуги як реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємства. Це надзвичайно популярна послуга, якою користуються близько 500 тисяч разів на рік. Третя послуга для ФОП – припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. Для того, щоб не стояти в чергах з документами і не просити бюрократів закрити вашу компанію, зараз ми надаємо таку можливість на урядовому онлайн-порталі», - поінформував присутніх Міністр юстиції.

Разом з тим, на порталі poslugy.gov.ua буде запущено два сервіси для юридичних осіб. Це онлайн-реєстрація юридичної особи та внесення відомостей про юридичну особу до реєстру.

«Це сотні тисяч підприємців, які раніше стояли у чергах, а зараз зможуть зробити необхідні дії не виходячи з офісу через свій гаджет», - додав Павло Петренко.

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження реального електронного урядування в України, - говорить Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Доступні та прозорі, не корупційні, швидкі та зручні електронні адміністративні послуги – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».

Результат надання електронної послуги з відповідним номером у єдиному реєстрі в електронній формі направляється суб’єкту господарювання. Також можливо перевірити факт реєстрації шляхом доступу до публічної інформації з єдиного державного реєстру.

Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом Східна Європа.

«В Європейському Союзі затверджено перелік з 20 базових послуг, які обов’язкові для запровадження в електронній формі. Серед них й послуги у сфері реєстрації бізнесу, - говорить Віктор Лях, Президент Фонду Східна Європа. – Наша мета сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу».

 

 

 

версія для друку
Анонси
До 28 жовтня - прийом документів на конкурсний відбір на посаду незалежного члена наглядової ради ПАТ "Магістральні газопроводи України"
До 25 жовтня - прийом документів на другий етап конкурсу на посаду члена НАЗК
До 23 жовтня - прийом документів на конкурс до Офісу реформ Кабінету Міністрів України
До 20 листопада - прийом документів на конкурс на посади незалежних членів наглядової ради ПАТ "Українська залізниця"
19 жовтня відкриється Форум "Три роки внутрішнього переміщення: виклики та вдалі практики інтеграції"
18 жовтня - Георгій Тука у прямому ефірі на каналі ICTV
19 жовтня відкриття Міжнародного Форуму "Креативна Україна"
19 жовтня - прес-конференція на тему "Рівний доступ до освіти громадянам з Криму та Донбасу: підсумки вступної кампанії-2017 та можливості здобути середню та професійно-технічну освіту"
18 жовтня - засідання Наукового комітету Національної ради України з питань розвитку науки і технологій
18 жовтня - круглий стіл "Створення енциклопедій у сучасному інформаційному просторі"